„Niciodată nu sunt satisfăcut.“ (Hugo Boss)
Când auzim numele Boss, primul lucru la care ne gândim, sunt costume pentru bărbați croite perfect, apoi probabil parfumuri - și al treilea lucru la care ne gândim cu siguranță, sunt ochelarii. Experții proiectanți șvabi din Metzingen nu numai că știu cum să țină corect acul de cusut, dar și liniile puternice ale ramelor de ochelari Boss asigură un aspect concis și orientat spre succes.
Hugo Ferdinand Boss nu a fost întotdeauna atât de orientat spre succes. Hugo s-a născut în 1885 ca cel mai mic dintre cinci copii, părinții săi conducând un magazin de lenjerie de pat și zestre în Metzingen. Deoarece doar una dintre surorile sale a supraviețuit copilăriei timpurii, Hugo a fost ales ca moștenitor - o perspectivă sigură de viitor, ceea ce însemna în primul rând, că tânărul nu a dezvoltat inițial nicio ambiție sporită. A renunțat la școala secundară, dar cel puțin a finalizat o ucenicie în afaceri și, în cele din urmă, a preluat afacerea părinților săi, așa cum era planificat. După ororile din Primul Război Mondial, a venit punctul de cotitură. Este posibil, ca Hugo Boss să fi găsit în sfârșit scopul potrivit pentru viața sa la aproape 40 de ani: în 1924 și-a fondat propria fabrică de îmbrăcăminte cu doi parteneri, în care erau confecționate cămăși, jachete și lenjerii.
În timpul erei naziste, Hugo Ferdinand Boss a stat deasupra apei foarte pragmatic și intenționat: fabrica sa de îmbrăcăminte produce acum uniforme - pentru funcționarii feroviari și poștali, dar și pentru SA, SS, HJ și Wehrmacht. Mijloacele de trai au fost asigurate, dar muncitorii forțați în fabrică nu au fost despăgubiți pentru condițiile lor de muncă precare până în 2000. Boss a murit în 1948, iar ginerele său, Eugen Holy, a preluat conducerea companiei. Acum, pentru prima dată, accentul a fost pus pe costume și paltoane pentru bărbați. În 1970 a fost introdus în cele din urmă marca Boss - a început ascensiunea către un grup de modă orientat global. Dezvoltarea a continuat rapid sub nepoții lui Boss, Uwe și Jochen Holy, din 1976, iar în anii 80 au adăugat produse cosmetice și o colecție de ochelari de vedere și ochelari de soare în portofoliul de modă.
Trendul de geci și costume din anii optzeci au dus la vânzări uimitoare la Boss. Bărbații au iubit acuratețea șvabă a croitoriei, care a conferit fiecărei ținute o eleganță atemporală. Trecerea către segmentul de lux a fost doar o chestiune de timp. Aceasta a venit în anii nouăzeci, odată cu vânzarea firmei către producătorul italian de textile Marzotto și noul designer șef Werner Baldessarini. Noua linie Hugo Boss se adresează unui grup țintă mai tânăr și modern, plus o linie de golf, o linie de agrement (Boss Orange) și, în 1998, o colecție pentru femei. Au urmat bijuteriile, accesoriile, moda pentru copii și produsele de interior. Cu toate acestea, încercarea de a stabili Boss ca un brand de lux și de a fi numit în același suflu ca și mărcile high-end precum Armani sau Tom Ford a eșuat. În 2017, numeroase sub-mărci au fost dizolvate, lăsând doar cele două mărci principale Boss (de înaltă calitate și orientate clasic) și Hugo Boss (cu un design mai tânăr), fiecare pentru bărbați, femei și copii.
Susținerea proiectelor caritabile, artistice și sportive a făcut, de asemenea, parte din bunul ton corporativ al Hugo Boss AG de mulți ani. Premiul Hugo Boss, care a fost acordat împreună cu Fundația Solomon R. Guggenheim din 1996, este unul dintre cele mai importante premii pentru artă contemporană. Există, de asemenea, colaborări pe termen lung cu Festivalul de la Salzburg și Școala de Modă de Stat din Stuttgart, precum și cu Unicef sau organizația de ajutor pentru copii „Save the Children”. Cel puțin de la introducerea liniei Golf cu ambasadorul mărcii de atunci, Bernhard Langer, sportul s-a mutat și în centrul mărcii. Astăzi, însă, este mai puțin despre stilul de pe teren și mai mult despre aspectul potrivit pentru timpul de dinainte sau de după meci. Compania sponsorizează evenimente și echipe din domeniile motorsportului, golfului, navigației și fotbalului. Stelele de fotbal Mario Gómez, Mats Hummels și Toni Kroos sunt fețe Boss proeminente, la fel și fostul pilot de Formula 1 Nico Rosberg.
Ochelarii Hugo Boss (și, desigur, ochelarii de soare) se caracterizează prin designul lor elegant și atemporal. Colecția Boss include multe materiale și forme: rame de ochelari metalici ușori, precum și rame mai impresionante din plastic, pentru bărbați, femei și, desigur, unisex. Aceasta înseamnă că poți găsi rapid ochelarii perfecți pentru un aspect individual.
Cele mai populare rame de ochelari BOSS pentru bărbați sunt modele unghiulare în culori precum negru, Havana sau gri, care pot fi combinate atât cu o ținută de afaceri, cât și cu un aspect de agrement după muncă - precum și ochelari de soare unghiulari pentru o pauză de prânz într-o cafenea pe stradă. În prezent, cele mai frecvente articole din coșul de cumpărături sunt BOSS 0962 din acetat în Havana întunecată și omologul metalic BOSS 0767. Cei care preferă formele rotunde pot alege dominanții BOSS 0871 sau un negru delicat BOSS 0993.
Există, de asemenea, o selecție largă de ochelari Hugo Boss femei, aici primele locuri sunt dominate de rame destul de rotunde, cu tonuri măgulitoare maro și nud. Un bestseller este BOSS 0947 cu brațe metalice delicate și ramă maronie, care sclipește distinctiv. De asemenea, foarte popular este BOSS 0745, care aduce ușurință jucăușă cu combinația dintre un front albastru-mare și brațe de culoare nud. Modele aurii cat eye, cum ar fi BOSS 1164 sau ramele super-ușoare din titan în formă dreptunghiulară ca BOSS 1214 completează colecția și oferă opțiuni elegante pentru fiecare formă de față și pentru fiecare ocazie.
În timp ce cumperi ochelari, ne poți întreba despre orice, cum ar fi „care este dimensiunea potrivită dimensiunea ochelarilor Boss” sau „ce ochelari se potrivesc pentru vederea mea” Stăm cu expertiza noastră concentrată în ochelari de soare și ochelari optici mereu alături de tine, ca optician online, de și fizic. Ești bine-venit și în magazinele noastre Hamburg, pentru a primii gratuit sfaturi sau pentru a întreba despre piese de schimb Boss. În plus, livrare gratuită, retur gratuit, garanție de restituire bani de 30 de zile și diversele moduri de plată îți ușurează treaba la noi.
Posibilitatea de filtrare te ajută să sortezi produsele după preferințele și nevoile tale, cum ar fi tip ramă, tip față, metal sau plastic, mărimi în mm (un exemplu popular: lentile de 54 mm și pod nazal de 17 mm), în stoc sau nu, de damă sau bărbați, negru sau gri. Când ai terminat, poți să adaugi în coș.
Dacă vrei să cumperi rame ochelari Boss online la prețuri mici, suntem persoana de contact potrivită pentru a te aduce mai aproape de această experiență unică. În magazinul nostru online de ochelari de firmă, vei găsi o gamă largă de ochelari Boss femei și ochelari Boss bărbați, precum și ochelari de l alte mărci precum Guess, Emporio Armani sau Balenciaga, toate cu lavetă și toc incluse în preț. Binențeles, că fiecare copie din gama noastră este un original autentic și nou-nouț. Produsele și exemplarele folosite cu nume precum „Boss Hugo Boss” nu au ce căuta în depozitul nostru.
Ca specialiști de ochelari pentru clienții pasionați de modă, oferim ochelari la prețuri avantajoase absolute sub sloganul „SEE AND BE SEEN”. De asemenea, ochelari la reducere de la alte mărci de top și produse la ofertă sunt disponibile în magazinul nostru la un preț unic - la fel de natural ca ochelarii de soare BOSS.