Cu Carrera, poți fi sigur, că vei atrage atenția pe străzi. Designul elegant, forma dinamică și culorile sportive garantează, că trecătorii vor întoarce capul spre tine. Cu toate acestea, nu este vorba de momentul în care semaforul se face verde, ci de momentul în care ochelarii (de soare) sclipesc în lumina soarelui. Deoarece, în timp ce mulți oameni se gândesc la Porsche Carrera când aud numele mărcii, noi vorbim despre ochelari sport din Austria. Dar cele două mărci au un lucru în comun: ambele își doresc să ajungă în vârf. Iar atunci când mașina cu mulți cai atinge 334 km/h, este nevoie de ochelari de top, pentru a conduce în siguranță.
Brandul de ochelari Carrera a luat avânt imediat, după ce a fost fondat de domnul Wilhelm Anger în 1956. De peste 60 de ani, brandul este sinonim cu designul elegant și inovația și este greu să ne imaginăm producătorii de articole sportive de top fără el. Începând cu ochelarii de sport și de schi de înaltă calitate, compania și-a extins portofoliul pentru a include nu numai ochelari de sport, ci și ochelari de soare și ochelari de vedere.
După cum se poate observa pe logo, numele mărcii este scris cu majuscule în original (adică în loc de Carrera, CARRERA) și nu are nicio legătură cu Porsche, ci are semnificația sa în limba spaniolă, unde Carrera înseamnă "concurs". Anger a fost inspirat de ceea ce era probabil cea mai periculoasă cursă din lume la acea vreme - Carrera Panamericana.
Poate de aceea ochelarii de soare Carrera Grand Prix 2 poartă acest nume. Cu toate acestea, acești ochelari dreptunghiulari nu sunt convingători doar datorită numelui modelului, ci au și alte aspecte de stil de oferit în afară de atingerea vintage. De exemplu, lentilele gri polarizate, care fac ca fiecare șofer Uber să se simtă ca Daniel Morales din comedia franceză Taxi. Pur și simplu, un original al mărcii Carrera.
O piatră de hotar pentru producătorul de ochelari a fost brevetarea în 1964 a Optilului, un plastic ușor care reduce la minimum greutatea ochelarilor. În comparație cu acetații și alte materiale termoplastice, Optyl obține o reducere a greutății cu 20 la sută și are proprietatea de a se adapta la fața purtătorului.
În anii '70, compania s-a extins prin intrarea în producția de căști de schi și a vizierelor corespunzătoare. În procesul de fabricație, care a încorporat cele mai recente tehnologii, s-a pus accentul în primul rând pe siguranța maximă. Descoperirea a venit în 1974, când Carrera a dat peste cap lumea sporturilor de iarnă prin introducerea lentilelor interschimbabile în ochelarii de schi.
Dar producătorul de ochelari nu s-a odihnit niciodată, luptând mereu pentru a atinge cel mai înalt vârf. Un alt vârf a fost atins în 1981. La acea vreme, rețeaua de distribuție proprie a companiei se întindea în 16 țări, în timp ce ochelarii Carrera erau deja prezenți în vitrinele magazinelor din 80 de țări. Anul 1987 a deschis un nou capitol în care compania s-a implicat și mai activ în lumea sportului. America's Cup, cea mai veche și mai faimoasă regată de navigație, a marcat doar începutul strategiei de sponsorizare. În anii care au urmat, au urmat cooperări la nivel mondial la Jocurile Olimpice, în Formula 1, motociclism și în marile tururi de ciclism, precum și pe pârtiile de schi și la săriturile cu schiurile. Carrera Eyewear a vrut cu orice preț să fie perceput ca un brand sportiv.
Între timp, structura companiei s-a schimbat, deoarece Safilo Group (unul dintre liderii de piață în domeniul produselor de lux din lumea optică) a cumpărat compania până atunci independentă și, în acest sens, și-a mutat sediul din Austria la Padova, în Italia.
Pentru a se impune și mai bine în industria modei, compania de modă a intrat în colaborări utile. Printre acestea s-a numărat parteneriatul cu Ferdinand Alexander Porsche, al cărui copil comun a fost revoluționara colecție Carrera Porsche Design din 1979, cu ramă pliabilă și lentile interschimbabile. O altă colaborare fructuoasă a fost cea cu designerul de ochelari Jimmy Choo. Rezultatul a fost o linie de succes pentru femei, urmată un an mai târziu de o colecție exclusivă capsulă pentru bărbați.
În timp ce piața europeană a fost acoperită încet, dar sigur, de-a lungul deceniilor, Carrera s-a răspândit în SUA abia în 2010, dar acest lucru nu a împiedicat marca să atragă cele mai faimoase vedete din film, televiziune și muzică într-un timp foarte scurt. Pe lângă actorii Jared Leto și Bradley Cooper, colega lor Chloe Grace Moretz și fostul copil-vedetă Ashley Tisdale./b>, muzicieni precum Lady Gaga, Rihanna, Alicia Keys sau Christina Aguilera își revendică o parte din ochelarii eleganți. Ochelarii Carrera au jucat, de asemenea, un rol important la premiera superproducției hollywoodiene Suicide Squad. Cu toate acestea, râvna înaltei societăți nu înseamnă că ramele Carrera au un preț prea mare. De fapt, ochelarii, care nu au lentile de vedere, sunt la îndemâna chiar și a celor, care nu locuiesc în Beverly Hills.
Carrera are destul de multe lucruri în depozit (sau în grajdurile de curse), dar cel mai mult strălucește Carrera Champion, al cărui nume dezvăluie și statutul său. Cele mai bune materiale se îmbină cu inovația tehnică, liniile dinamice și cea mai înaltă calitate. Rama fuzionează curbele cu pasiunea și urbanitatea activă, astfel încât toată lumea, fără excepție, indiferent dacă își urmărește cel mai bun timp sau propriile aspirații, se simte ca și cum are suna un motor V8.
Pe lângă ramele din seria Carrera Champion și New Champion, Safari și New Safari sunt printre cei mai populari ochelari de soare Carrera creați de designerii companiei. Ochelarii Carrera și-au câștigat faima prin videoclipul "Bad Romance" al lui Lady Gaga de pe albumul "The Fame Monster."
Speedway nu este o pistă de curse sau o autostradă, ci ochelari de soare cu tot cu margine, împodobit cu un "C" alb. Acest mic indiciu este menit să clarifice originea ramei pentru privitor. Lentilele cu gradient de culoare sunt, de asemenea, un punct de atracție. Nu numai că au un aspect orbitor, dar filtrează 100% din razele nocive ale soarelui, garantând astfel o protecție sigură împotriva razelor UV.
Printre ochelari de vedere Carrera, Carrera 8823/V câștigă cursa. Brațele sale roșii și negre poartă logo-ul și ar putea fi însoțite de un anunț "De utilizat înainte de zbor". Dar nu doar domnii din breaslă transpiră când vine vorba de ochelarii Carrera. Când e vorba de Carrera CA 6645, femeile și bărbații deopotrivă simt o senzație plăcută de furnicături. Cu aspectul lor vintage, ochelarii Carrera unisex nu sunt doar incredibil de sexy, ci oferă, de asemenea, standardele clasice, dovedite de Carrera, care includ proprietățile obișnuite de elasticitate, flexibilitate și păstrare a formei, care nu se pierd nici măcar în cazul unor fluctuații mari de temperatură. În plus, lentilele rezistente la impact și zgârieturi sunt echipate cu tratament anti-aburire.
Ce le place și domnilor cu benzină în sânge, sunt ochelarii Carrera Pilot în stil vintage. Aceștia sunt disponibili în culoarea Ruthenium, care este undeva între gri și argintiu. Dacă preferi ochelari aviator în negru clasic, nu uita să verifici Carrera Black Aviator. Dacă nu vrei neapărat o pereche de ochelari de soare pentru cabina de pilot, ci îi dorești doar ca accesoriu decorativ, atunci versiunea aurie este un accesoriu perfect pentru ținuta ra.
Diversitatea ochelarilor Carrera face uneori cumpărăturile de ochelari dureroase. Un dezavantaj? Nu, deloc. Nu există limite pentru ideile tale, datorită selecției noastre uriașe. În prezentarea noastră generală de modele vei găsi rame Carrera într-o mare varietate de culori și forme. Dacă vrei să fi în pas cu ultimele trenduri în materie de modă și vrei să porți un model cu adevărat statement, magazinul nostru online este locul potrivit.
Dacă tot nu te poți decide, proba virtuală ar putea să ajute. În caz contrar, "Maestrul Ochelarilor" sau blogul nostru vor avea cu siguranță câteva sfaturi utile pe tema "Ce ochelari se potrivesc cu ce formă a feței?". Dacă ai nevoie de ochelari Carrera sau de ochelarii de soare cu dioptrii, opticianul digital te ajută să alegi lentilele potrivite. Prețul depinde de grosimea lentilelor și de marcă. Cu toate acestea, tocul și laveta de curățare sunt incluse în preț.