Un mic crocodil verde, care rânjește pe pieptul unui tricou polo: cu logo-ul său iconic, Lacoste a creat o marcă cunoscută în întreaga lume. Un lucru, pe care doar câteva mărci reușesc să îl facă. Micuța reptilă reprezintă spiritul sportiv, inovația și, nu în ultimul rând, designul revoluționar. Dar despre ce este vorba în cazul crocodilului?
Jean René Lacoste (care se mulțumea să se lipsească de Jean) nu era prea pasionat de modă la început. Dar cu atât mai mult când vine vorba de sport. S-a născut la Paris în 1904 și a început să joace tenis la vârsta de 15 ani. Primele sale succese au venit rapid, iar talentul a jucat, evident, un rol mai puțin important decât voința sa de fier. Tânărul René era un adevărat strateg și analiza fiecare meci, făcea liste cu punctele forte și punctele slabe ale adversarilor săi, exersa fiecare lovitură la nesfârșit până când era perfect. Această perseverență a dat roade: În anii 1920, René Lacoste a fost cel mai bun jucător din sportul său, câștigând zece turnee de Grand Slam, o medalie olipmică de bronz și două victorii în Cupa Davis.
Unul dintre meciurile sale din Davis Cup 1923 a fost revoluționar: Căpitanul echipei sale i-a promis lui Lacoste o valiză din piele de crocodil, pe care René o văzuse anterior într-o vitrină, dacă câștiga meciul. Meciul a fost pierdut, dar un jurnalist american, care a aflat de acest pariu, l-a numit cu îndrăzneală pe Lacoste "aligatorul" în articolul său. Se pare că lui René Lacoste i-a plăcut atât de mult porecla, încât și-a decorat blazerul alb de tenis cu un crocodil. Cu toate acestea, la momentul respectiv nu era încă clar, dacă gluma cu animale va deveni logo-ul unui brand global.
"Crocodilul reprezintă tenacitatea mea pe teren. Nu renunț niciodată la prada mea ", a spus odată René Lacoste. Și astfel porecla a fost într-adevăr bine aleasă. Dar chiar și cel mai tenace spirit nu poate concura cu un corp care slăbește. Lacoste a fost nevoit să renunțe la tenis la începutul anilor 1930 din cauza unei boli pulmonare. Ce noroc că își descoperise deja o a doua pasiune - moda avea să devină vocația sa.
Trebuie să știi, că jucătorii de tenis din acea vreme încă purtau pantaloni plisați și cămăși amidonoase cu manșete. Acesta arăta destul de elegant, dar era și foarte incomod. Prin urmare, René Lacoste avea o cămașă cu mânecă scurtă și guler din piqué din bumbac ușor - cu crocodilul său pe piept, bineînțeles. Astfel, s-a inventat tricoul polo și, în același timp, un adevărat scandal atunci când jucătorul de tenis a câștigat US Open în 1926 purtându-l. În scurt timp, tricoul polo s-a impus pe terenurile de tenis din întreaga lume, iar Lacoste a devenit primul brand, care a făcut din logo-ul său un must-have. Astăzi, campioni remarcabili de tenis, precum Novak Djokovic, se numără printre semnăturile Lacoste.
În 1939, tricoul polo Lacoste alb cu crocodil verde și nasturi de perlă a fost deja vândut de peste 300.000 de ori. Chiar și John F. Kennedy a fost văzut purtând un astfel de tricou. Anii '50 au adus tricouri polo colorate, iar în final, în anii '80, tricourile cu crocodili au devenit un fenomen de masă. Oricine, care se respecta, avea cel puțin un tricou polo în garderobă și îl purta cu gulerul ridicat. Trendul s-a schimbat abia în anii '90, când toate logo-urile au dispărut odată cu epoca grunge.
Fondatorul companiei nu mai era probabil interesat de acest lucru, el însuși murind în 1996 la o vârstă biblică, iar afacerea a fost condusă de fiul său, Bernard, din 1965. Dar a lăsat în urmă mult mai mult decât "doar" o companie de modă de talie mondială: Polivalentul nu a fost doar inventatorul tricoului polo, ci a scris și ghiduri de tenis, a dezvoltat prima rachetă de tenis fabricată din metal, a inventat o mașină de mingi care le-a permis jucătorilor de tenis să se antreneze singuri și a solicitat nu mai puțin de 20 de brevete de-a lungul timpului. Un adevărat meseriaș!
Începând cu anii 1960, brandul cu crocodilul verde a inclus nu numai îmbrăcăminte, ci și accesorii, articole din piele, ceasuri, pantofi și o colecție de ochelari de soare și ochelari de vedere la modă. Liniile curate și eleganța sportivă ale mărcii au adus spiritul francez în lume și continuă să facă legătura între stradă, curte și club și astăzi. Baza perfectă pentru preppy styles și ținute casual cu o notă clasică.
Când vine vorba de ochelari de soare bărbați, modelele Aviator, cum ar fi L102SND, ajung cu precădere în coșul de cumpărături. Ochelarii de aviator în stil vintage la modă fac senzație cu podul lor dublu și detaliile havana în culoarea maro. Dar ramele rectangulare clasice din acetat sunt, de asemenea, foarte populare, de preferință în culoarea midnight blue sau negru. Aceștia pot fi purtați și unisex fără probleme. La Lacoste, merită întotdeauna să arunci o privire și la brațe, care se remarcă prin detalii sofisticate - și, desigur, prin mica reptilă drăguță.
Când vine vorba de ochelarii de soare Lacoste, femeile preferă, de asemenea, culori expresive precum negru sau gri, dar nuanțele nude și maro sunt, de asemenea, foarte populare. În prezent, formele sunt dominate de modelele rotunde panthos și de modelele de tip aviator și ochi de pisică. Combinațiile metal-plastic în argint sau aur sunt alte puncte forte ale colecției actuale.
În timpul cumpărăturilor de ochelari, poți veni la noi cu toate întrebările, cum ar fi "Care este mărimea potrivită pentru ochelari de soare Lacoste" sau "Ce lentile sunt potrivite pentru prescripția mea". Suntem mereu alături de tine cu expertiza noastră concentrată în domeniul ochelarilor de soare și la rame optice, atât ca optician online prin intermediul browserului, cât și în lumea analogică. Vin-o oricând la unul dintre magazinele noastre din Hamburg pentru o probă, pentru a obține o consultație gratuită sau pentru a te informa despre piese de schimb ochelari de soare Lacoste. În plus, livrarea gratuită, returul gratuit, politica de returnare în 30 de zile cu garanție de restituire a banilor și diferitele metode de plată îți facilitează cumpărăturile la noi. Dacă este necesar, poți adăuga și livrarea rapidă expres în 24 de ore.
Dacă vrei să cumperi Lacoste ochelari de soare online la un preț scăzut, suntem partenerul potrivit pentru a-ți oferi o experiență unică de ochelari Lacoste. În magazinul nostru online de ochelari de soare renumiți, vei găsi o gamă largă de ochelari de soare Lacoste femei și ochelari de soare Lacoste bărbați, precum și ochelari de vedere Lacoste, toate cu lavetă de curățare lentile și toc, incluse în preț. Se subînțelege, că fiecare produs este un original autentic și nou. Produsele folosite și fakeurile nu au ce căuta în depozitul nostru.
În calitate de specialiști în ochelari pentru clienții pasionați de modă (indiferent dacă este vorba de bărbați, femei, diverși sau copii), oferim, sub sloganul "SEE AND BE SEEN", ochelari de vedere și de soare la prețuri absolut avantajoase. De asemenea, Ochelari de soare la reducere de la alte mărci de top precum Ray Ban, Calvin Klein, Hugo Boss, Gucci sau Prada, precum și produsele de la oferta de ochelari sunt disponibile în magazinul nostru la prețuri unice. Deci, de ce să așteptăm? Obține-ți o bucată de stil de viață francez pentru fața ta, cu ochelarii de soare Lacoste.